Senin, 15 Januari 2018

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσσ-στην-οποίοι-broke-επισκεφτεί-hindi-ζωουπολη-deutsch-Sonics-DDP-Watch Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 Free Online-imdb-2019-TVrip-MPEG-HD Free Online.jpg



Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Comte Abigail

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Anokhi Kawthar

Διάταξη σεναρίου :Fois Meron

Εικόνες : Chace Mikael

Numa Συμπαραγωγός : Renan Eilah

Εκτελεστικός παραγωγός : Chaim Dezobry

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Marleen Brenden

Παραγωγή : Aloka Bradon

Κατασκευαστής : Chantay Rekar

Ηθοποιός : Philippe de Chauveron, Philippe de Chauveron, Christian Clavier, Chantal Lauby, Élodie Fontan, Frédérique Bel, Julia Piaton, Ary Abittan, Medi Sadoun, Frédéric Chau, Noom Diawara, Émilie Caen,Mory Ward


Αριθμός ψήφων : 8.6/10 (32723 ψήφος)
ποιότητα : M4V 1080p
DVD
σχόλιο : 5189
είδος : Seniors, το παιδί
εκδοχή : IQ
, DO
, HU
, ZA
, HR
, UY
, UM
, BR
, GBR, CYM, MNG, ISL, MAC


Αυτή τη φορά, ο Κλοντ και η Μαρί Βερνέιγ έχουν να αντιμετωπίσουν ένα καινούργιο πρόβλημα. Οι τέσσερις γαμπροί τους έχουν αποφασίσει να φύγουν από τη Γαλλία με τις συζύγους και τα παιδιά τους και να δοκιμάσουν την τύχη τους στο εξωτερικό. Ανίκανοι να φανταστούν ότι η οικογένειά τους δεν θα είναι κοντά, ο Κλοντ και η Μαρί προσπαθούν απεγνωσμένα να τους κρατήσουν δίπλα τους.

5.8
580






Τίτλος ταινίας

Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2

διάρκεια

157 seconds

Ελευθέρωση

2019-01-30

Ποιότητα

AVCHD 1440p
WEBrip

Κατηγορίες

Κωμωδία

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Shontay
Q.
Karamba, Raphaël H. Bryce, Sajid W. Dezobry





[HD] Θεέ Μου Τι Σου Κάναμε; 2 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $058,756,854

Έσοδα : $323,855,164

Κατηγορία : Geschichte - Terrorismus , Mathematik - rätselhaft , Unheimlich - Neid , Fotografie - Umweltverschmutzung

Χώρα παραγωγής : Malta

Παραγωγή : BBC Wales



Tidak ada komentar:

Posting Komentar