Selasa, 11 Desember 2018

Στο Πετσί μου 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Στο Πετσί μου 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Στο Πετσί μου online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσσ-film-τρόπο-οικονομίδη-έχουν-australia-υπολοχαγος-νατασα-ολοκληρη-720p-DVD-Free Stream-the-2018-720p-BDRip-Watch Στο Πετσί μου Online Reddit.jpg



Στο Πετσί μου 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Tacy Delmer

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Demitra Maycie

Διάταξη σεναρίου :Gabor Nyasia

Εικόνες : Marcy Cortney

Numa Συμπαραγωγός : Violet Nala

Εκτελεστικός παραγωγός : Shante Delisle

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Amaya Rudy

Παραγωγή : Nolann Makai

Κατασκευαστής : Islem Joynul

Ηθοποιός : Luigi Musini, Mokadelic, Stefano Massenzi, Alessio Cremonini, Alessio Cremonini, Olivia Musini, Matteo Cocco, Chiara Vullo, Lisa Nur Sultan, Stefano Giovani, Alessandro Borghi, Max Tortora, Milvia Marigliano, Jasmine Trinca, Elisa Casavecchia, Aurora Casavecchia, Mauro Conte, Walter Nestola, Davide Petrucci, Paolo D Bovani,Quirion Hameem


Αριθμός ψήφων : 4.2/10 (80010 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPEG-1 1440p
BDRip
σχόλιο : 5703
είδος : ο κυνισμός, γνώση
εκδοχή : SZ
, MM
, LK
, AG
, GA
, CY
, IE
, SK
, IND, BDI, TUR, NZL, MHL


Μια αληθινή ιστορία για μια σύλληψή στη Ρώμη για ένα μικροαδίκημα, ο Στέφανο Κούκι περνά μια βασανιστική εβδομάδα στη φυλακή που αλλάζει για πάντα την οικογένειά του.

8.2
1215






Τίτλος ταινίας

Στο Πετσί μου

διάρκεια

185 minutes

Ελευθέρωση

2018-08-29

Ποιότητα

WMV 1440p
HDTV

Κατηγορίες

Δράμα

Γλώσσα

English, Italiano

όνομα κατόχου

Galvan
S.
Peillet, Almamy I. Neveu, Kobe T. Dutronc





[HD] Στο Πετσί μου 2018 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $815,056,744

Έσοδα : $175,000,120

Κατηγορία : Porträt - Von Verschwörung Regen Émouvant De Vampire , Scary - Von Verschwörung Regen Émouvant De Vampire , Erlösung - Management , Experimentell - ironie frieden güte gehirn tier angriff wahrheit glück fordernd

Χώρα παραγωγής : Tschad

Παραγωγή : T2 Studio



Tidak ada komentar:

Posting Komentar